top of page

Verpakkingen voor de meestveelbelovende KMO van het Jaar 2021

Mon Dada, de Meest Veelbelovende KMO van het Jaar 2021, waar ze luxe en volledig natuurlijke lifestyle producten aanbieden zoals kaarsen en diffusers. Hun missie: milieuvriendelijk zijn zonder afbreuk te doen aan het design.

Pauline kwam bij ons terecht nadat de markt van omkleefde dozen in elkaar stortte.

Haar vraag: 4 verschillende luxueuze verpakkingen die leverbaar zijn binnen de 7 weken én betaalbaar zijn. Haar wens, onze missie.

Volg het verhaal van Mon Dada hieronder.




Een nieuwe collectie zorgt veelal voor heel wat uitdagingen en organisatie. Dit was ook het geval bij Pauline en haar collega’s.


Toen ze bij ons kwamen aankloppen, werden onmiddellijk enkele voorstellen getoond van mogelijke oplossingen. Wat is spot-UV, soft-touch en vele andere mogelijkheden werden aangetoond aan de hand van bestaande verpakkingen.

Nadat hun wens in kaart werd gebracht, startten onze ontwerpers met een bodem dekselverpakking voor de kaarsen en een halfautomatische verpakking voor de diffusers. Deze werden getest, aangepast en goedgekeurd.


Daarna volgenden de offertes, de goedkeuring én de opmaken. Een eco-look, dit zou het worden. Na een voorstel van Moonfox, werd deze meteen goed bevonden. Omdat een eco-look nooit glanst, werd er voor een matte afwerking gekozen.






Help! Volgende week is Maison & Objet in Parijs en onze verpakkingen zitten nog in productie, wat nu? De bijhorende verpakkingen mochten daar zeker niet ontbreken! Enkele digitale modellen werden gedrukt en mee op transport naar Parijs gestuurd.


Willen jullie ook een speciale verpakking uitwerken, volledig op maat gemaakt? Jullie van start tot einde ontzorgen? Neem gerust contact op met 1 van onze sales, ze zullen jullie met plezier verder helpen!

8 weergaven0 opmerkingen
bottom of page