top of page
  • An-Sofie

Dierenvoeding promoten met POS in karton.

Huisdieren nemen een steeds belangrijkere plaats in in het leven van de mens. De tijd waar honden en katten eenvoudige supermarkt voeding van lagere kwaliteit voorgeschoteld kregen ligt achter ons. Het belang van kwalitatieve dierenvoeding is voor eigenaars van honden en katten zeer belangrijk. Iedereen wil dat hun lieve vriend een lang en gezond leven leidt.


Daar zijn onze klanten Edgar & Cooper, Just Russel & GUST zich ook zeer van bewust. Zij zetten volop in op kwalitatieve katten- en hondenvoeding. Om de consument te informeren en te overtuigen werken ze met POS materiaal en vloerdisplays in karton om hun dierenvoeding in de kijker te plaatsen.


URSUS Schapsdisplay biedt oplossing



Edgar & Cooper koos voor een standaard vloerdisplay om hun dierenvoeding in te presenteren. De ursus-display is een heel eenvoudig model dat is opgebouwd uit slechts 3 onderdelen uit 100% karton. Dit betekent dat deze standaard vloerdisplay dus 100% recycleerbaar is in 1 afvalstroom én dat die in het magazijn dankzij zijn 3 onderdelen maar beperkt plaats inneemt en het magazijnbeheer vereenvoudigt. Nog een voordeel is de interessante prijs, ook voor lagere aantallen. 2 van de 3 onderdelen zijn onbedrukt en bij ons op voorraad. Ook bij een lager aantal in je bestelling profiteer je van de grotere bestelhoeveelheid die wij op stock hebben. Edgar & Cooper viel voor al deze voordelen en verspreidt deze display ondertussen over gans Europa.

Standaard communicatie display verleidt.


​Just Russel, een Belgische startup, werkt met dierenvoeding op maat. Ze hebben dus geen pasklaar product dat ze kunnen promoten in de winkel, maar dat wil niet zeggen dat ze in het winkelpunt niet kunnen opvallen. Met een opvallende en verleidende arcade in karton informeren en overtuigen ze hun doelpubliek. De arcade bestel je snel en eenvoudig via onze Sales, ontdek hem hier



Beursstand aankleden in met Karton

Gutsy, het Belgisch hondenvoer merk dat dierenvoeding duurzamer maakt, heeft als missie om hond en baas te inspireren de wereld te verkennen door middel van een gezonde en duurzame levensstijl.

Voor hun beursdeelnames en aanwezigheid in nieuwe winkelpunten waren ze dan ook op zoek naar Point of Sale materiaal die dicht aanleunt bij hun duurzame verhaal. Bij Moonfox vonden ze een partner die met dezelfde waarden te werk gaat.

Met karton kozen ze voor de meest duurzame, hernieuwbare en afbreekbare optie voor hun Point of Sale materiaal.


Onze Ursus schapdisplay, die 100% uit karton bestaat, leunt niet alleen dicht aan bij de visie van Gutsy maar kan ook het gewicht van hun hondenvoer dragen. Wat natuurlijk ook van groot belang is.


Voor hun deelname aan de beurs Interzoo koos Gutsy voor onze modulaire beursoplossing. De combinatie van bedrukte boxen en onbedrukte kasten zorgde voor een resultaat die mooi aanleunt bij de stijl en boodschap van Gutsy.






1 weergave0 opmerkingen
bottom of page